četrtek, 23. april 2009

Potovanje z avtodomom

Noro...



Dragi moji piški in sončki, mucki in šuški. Dobro veste kdo ste. Imam nalogo za nekatere člane. Tisti, ki nameravate diplomirati, morate to storiti pred 01.09.2009 in isto velja za tiste, ki mislite narediti pravosodni izpit. Kajti...



V začetku septembra moramo obvezno iti na potovanje (16 dni) z avtodomom. Pravkar sem bili priča odhodu skupinici prijateljev (moj bratec in družbica), ki so se podali na 10 dnevno potovanje.



Malo, za lušt, vam pokažem slikico avtodoma, slikanega pred hišo. Sedaj si pa predstavljajte, da notri sedimo mi. Hm?

Kaj pravite?

Več slik vam ne pokažem, ker mora en del ostati neodkrit, bo potem slajše.

Aja, pa še pomagala sem pri pakiranju in sem imala že občutik, kot da grem jaz na potovanje. Noro dobri občutki.


Jst močno upam, da nam bo uspelo to doživetje izpeljati.

Ni komentarjev:

Objavite komentar