četrtek, 16. april 2009

Kmalu spet v London!!!

Sedaj pa pozdravi iz Krškega.

Z Uršo sma se srečno vrnili nazaj domov. Tam kjer je najlepše. Prav lepo je bilo, ko sem se vrnila na Golek.
Sedaj sva polne vtisov in vemo, da se bomo kmalu zopet vrnili v London, vendar na izlet, da ne bo pomote. Na poti domov sva ugotovili, da nisma niti približno videli vse, tako sva naredili že novi plan za naslenji obisk, mogoče še letos. Nikoli se ne ve.

Sedaj vam bom pa pokazala nekaj slik. Moram priznat, da sem jih zelo težko zbrala.
Muzej kjer so raztavljene, predstavljene stvari iz Ginessove knjige rekordov. Zgoraj vidite Mini Moris, ki je polepljen s Swarovskimi kamenčki. Noro.
Pa tukaj sem lahko dala roko v vodo, ki je bila takšne temparature, kot je bila voda, ko se je, kjer je potonil Titanik.
Iz te sodne dvorane smo vam z Uršo vsak večer pisale najine dogodivščine, ki so se zgodile skozi dan in noč.
Aja, ne vem če sem vam omenila, da sem v nekem lokalu srečala Justina Timberlaka. Full je bi prijazen. Povabil me je na pijačo, malo sva zaplesala, potem se ga še prosila za eno fotko, ker drugače mi nebi nbeden verjel. No, sedaj lahko verjamete. Full je sexy.

To vsi veste kaj je. Vsak, ki je v Londonu se mora slikati v eni izmed njihovih telefonskih govorilnic.To je zadnja narejena slika v/pred hostlom. To je bil najin host. Enkraten. V centru, poceni, čist, prijazen. Ko pridava ponovno v London greva v isti hostl.

Če poznate mene in Uršo in če veste kaj pomeni, če sva midve skupaj, potem veste, da feštanja ni manjkalo. To sma slikani v diskoteki, ki se nahaja v najinem hostu.

Zaključek:

Enkraten izlet. Hvala Urša, da si ta fenomenalen izlet delila z mano in me počastila s svojo prisotnostjo. Upam, da kmalu spet odhitiva v London in da greva skupaj.

Vsi, ki razmišljate o izletu v London, vam priporočam, da ne oklevate in se čim prej odpravite. Ne bo vam žal.

Ni komentarjev:

Objavite komentar