torek, 3. februar 2009

Zelo uspešna!

Vem, vem, da še ni konec dneva, ampak vam lahko zagarantiram, da je bil ta dan zelo uspešen. Skozi celoten dan sem zaužila okrog 800 kcal, kar je odlično. Mogoče bi bilo še boljše, če bi šla na eno urno švicanje, ampak grem jutri. Moram pa svojo boljšo polovico prositi, da v najino sobo odnese orbitreka, tako bom lahko kakšen dan več aerobirala in telovadila. Po moje to ni tako slaba ideja, sam je majhen problem, ker je zelo majhna soba.


Sem pa pozabila še na en tedenski cilj. To je, da moram spiti vsaj dva litra vode na dan. To pomeni vodo in ne sok. Mislim, da bo ta cilj precej težak zame, ker pozimi nisem nikoli žejna. Se bo treba pa malo pomujati, saj kdo je pa rekel, da je hujšanje užitek. Kaj mi ostane drugega kot, da grem ciljem na proti!


Aja, pa moram vam priznati, da sem si za malico privoščila enkraten domači krof. Hej, če je pa februar (pust)!

Ni komentarjev:

Objavite komentar