petek, 6. februar 2009

Obisk Gorenja

enkratno preživeto popoldne...

Mogoče vam še nisem povedala, da z mojim dragim opremljama svoje gnezdece. Najpomembnejši del rezidence je kopalnica, in je tudi ena izmed dražjih prostorov za opremiti. Lahko povem, da sem si ta dan napasla oči. Pa ne samo to, tudi izbrala sem sebi najlepšo (zdej bomo vidli, kaj bo rekel šefe) in bili so tako prijazni, da so mi jo tudi zrisala v najin prostor.

Fantastično...

Se že vidim, kako jo pospravljam.
Zgornja slika je najina bodoča kopalnica. Mogoče, vam na sliki ni najbolj všeč, tudi meni ni bila, ko sem jo videla v katalogu. Ampak, ko sem jo zagledala razstavljeno v Gorenju mi je postala najbolj všeč od vseh razstavljenih kopalnicah, kar sem jih videla.
Da malo naredim reklamo za Gorenje Velenje. Res se splača iti malo firbcat.

Enako velja za Kolpo v Metliki. Tudi zelo lep salon, ampak veliko dražje.

Ni komentarjev:

Objavite komentar