ponedeljek, 2. marec 2009

Tako se ne pride daleč!

Če hujšaš tako kot jaz, potem ni nikakršnih dolgoročnih uspehov. Če se 24 ur ne kontroliram (razen v spanju), samo sebe ne opominjam, da hujšam, potem ni nič. Jaz v trenutku pozabim, da npr. ne smem pojesti sadkarij. Ne verjamete? Pa vam povem. Ne vem kako naj vam razložim. Mi nekdo ponudi čokolado in jaz jo vzamem in pojem, ko pa je že v ustih se spomnem, da je to prepovedano. Grozota.

Če čez dan vsako minuto premišljujem o pravilnem načinu hranjenja potem je dan uspešen. Saj je to samo na začetku, ampak je potrebno cca dva meseca to prakticirat in takrat lahko neham premišljevato o tem, ker takrat je telo, možgani zdresirani na pravi način prehranjevanja.

Vse te tedne, ko nisem nič pisala sem bila skozi cele dneve zasedena in na tak način sem tudi pozabila na hujšanje in moj uspeh št. 1 je splavil po vodi. Razočaranje!

Danes je novi dan, novi začetek.

Sedaj pa šibam na tenis.

Ni komentarjev:

Objavite komentar