sreda, 28. januar 2009

Pogum!

To je dan D zame, glede ustanovitve svojega bloga. Nikoli si ne bi mislila, da jaz kaj takega storila pa, kot vidimo... osebna spletna stran je tu.

V prihodnjih mesecih pa bomo videli kako bo ta spletna stran uspešna.




Da vam na kratko opišem, zakaj sem se sploh odločila, da ustvarim svoj javni dnevnik. Kot prvo me je spodbudilo to, da imam svojo boljšo polovico v Ljubljani in tako meni, doma, ostaja nekaj prostega časa za pisanje dnevnika. Saj veste kako je, ženske pač rade govorimo. Druga stvar, ki me je spodbudila pa je moje neuspešno hujšanje. Odločila sem se, da javno predstavim začarani cikel hujšanja, ki se bo leta 2009 čudežno končal in vi boste temu priča. Pa, mogoče se še najde kakšna ženska, ki se bo našla v mojih težavah in mogoče se bo našlo nekaj žensk, ki mi bo znalo pomagati, mi svetovati.



Tisti, ki se naključno najde na moji spletni strani, mu želim veliko užitkov pri branju mojih zgodbic.

1 komentar:

  1. Kako je s tem tvojim mesecem majem, ki je najlepši v celem letu! Bo kaj objav ali ne?

    OdgovoriIzbriši